Hej Robert! Velkommen til TicTac! Du startede hos os for et stykke tid siden og er forhåbentlig ved at være faldet godt til. Kan du fortælle lidt om dig selv?
Hej!
Jeg hedder Robert, er 40 år gammel og bor i Finspång, Sverige med min kone og mine 3 børn. Jeg har arbejdet inden for IT og kundesupport i næsten 13 år og har gennemgået alle trin i en supportorganisation – fra 1st-line til 3rd-line team lead og chef.
Jeg har stor erfaring inden for IT og har opsnappet lidt af hvert, som jeg håber vil være nyttigt for TicTac.
Spændende! Hvad bliver din rolle hos TicTac? Hvad indebærer det?
Jeg har arbejdet som Support Manager siden oktober 2022 og er hovedansvarlig for TicTacs kundesupport. Jeg overvåger den daglige drift af TicTacs kundesupportafdeling, organiserer kundesupportteamet og assisterer andre medarbejdere med spørgsmål relateret til kundesupport. Jeg håndterer rapporter og statistikker vedrørende mængden af indgående sager og formidler eventuelle tendenser i kundekommunikation og adfærd til andre afdelinger.
Mit mål er at opbygge en førsteklasses support og skabe værktøjer, der hjælper både vores kunder og vores medarbejdere, som varetager supporten.
Det lyder fantastisk – det glæder vi os til! Og hvad med dig: Hvad glæder du dig mest til i dit arbejde hos TicTac? Hvad vil du gerne lære?
Jeg har mødt mange kollegaer, der har en meget smittende positiv indstilling, og som jeg glæder mig til at fortsætte samarbejdet med. Det motiverer mig at se kolleger vokse og hjælpe dem med at overvinde de udfordringer, de møder. Jeg oplever, at teamet har en god holdånd, og jeg glæder mig til at være del af det fremover.
At arbejde direkte med kunderne er lige så vigtigt for mig, for her får man omgående feedback på, om man har gjort et godt stykke arbejde, eller om der er plads til forbedring. Udvikling og etablering af processer og rutiner har været en vigtig del af mit tidligere job, og jeg er sikker på, at det er noget, jeg kan bidrage med på TicTacs rejse mod at blive en global spiller.
Selvfølgelig ønsker jeg at udvikle min viden om e-learning og de teknologier, der er forbundet med det. Den personlige udviklingsrejse er også en vigtig ting for mig. Det opnår jeg ved at skabe gode relationer og udveksle viden.
Og til sidst vil vi selvfølgelig gerne vide, hvad Never stop learning betyder for dig!
Never stop learning because life never stops teaching. Jeg stræber efter løbende at forbedre mine kompetencer og udfordre mig selv. Jeg synes, det er vigtigt at træde ud af komfortzonen, fordi det normalt er den bedste måde at lære nye ting og udvikle nye færdigheder på, selvom det undertiden kan være besværligt.
Never stop learning betyder også at tilpasse TicTacs filosofi til kundesupporten, hvor vi lærer af vores kunder hver dag og samtidig hjælper dem med deres læring.